【Facebook文章總覽】護膚保養.彩妝.美容(2017.Vol. 3)


.本文會收錄20篇在面書專頁的帖文
面書專頁的帖文不會跟本Blog的文章重複
.文字順序為圖片的左上→右上→左下→右下
---------------------------------------------------------------------------------------

▶ 講起台灣必買藥妝,非 Shiseido 豪華級嘉美艷容露莫屬。各大屈臣氏有售,價錢為 HK$30 以下,對於剛冒起/就快爆/已爆嘅痘痘相當有效。濕敷幾分鐘左右,有助加快痘痘生長速度及促進傷口癒合,痘痘肌必備。由於價錢實在太平,加上有人話佢有某種唔安全或較刺激嘅成分,所以我喺危急關頭先會用佢,而且只會用喺痘痘位置,唔會好似化妝水咁全面使用,咁用法嘅話,一支可以用好耐架!

▶ Deep Clean Mask 好少有伏,但 SAMPAR 清爽淨膚面膜係例外。質地好厚,吱出嚟已經覺得好吃力,有時出哂力吱都係乜都吱唔到,有時就吱咗勁多出嚟。而且好難推,要用好多份量先可以完全覆蓋皮膚表面(其實圖中已經用咗好多面膜了,但睇落好似搽得好薄咁)。基本上 5 分鐘已經令面膜乾哂(係咪優點就見仁見智)。清潔度冇乜特別,但售價為 HK$345/50ml ,實在太貴,呢個價錢可以有更好嘅選擇。

▶ 一向對 Cleansing Foam 冇太大好感,總覺得泡沫唔夠綿密,一吱泡沫出嚟已經覺得好鬆散。估唔到 Bifesta 碳酸潔面泡沫改變咗我對 Cleansing Foam 嘅感覺,佢好似平時整蛋糕用嘅忌廉咁,完全唔使加水或用起泡網,泡沫綿密到完全見唔到有氣泡!將適量泡沫放喺面上打圈按摩,基本上指尖同面部肌膚係唔會有接觸,因為中間有超 Creamy 嘅碳酸潔面泡沫隔住,感覺超舒服。最重要嘅係,用完之後塊面滑咗好多,而且一啲都唔乾,簡直係超值價錢加星級潔面享受!

▶ 平時用開嘅粉底停產了,所以要開始尋找代替品。要揾一支啱自己用嘅粉底真係一啲都唔易,買咗唔啱用嘅粉底液,分分鐘用一次就會擺喺度吽塵,所以真係要小心選擇。今次會試吓 KATE 無痕美顏粉底液,試上手已經覺得好神奇,好易推開,好快變成粉狀,好似我以前用開嘅粉底!希望用上面唔會令我失望啦。

---------------------------------------------------------------------------------------

▶ 雖然成日畀人話我乾到出油,要24小時瘋狂保濕,但對混合偏乾肌嚟講,夏天早上搽保濕嘢真係好辛苦,搞到 T 字位油笠笠,頭髮都唔夠清爽,所以呢啲天氣又係控油日霜出動嘅時候。最近用緊 Vichy NORMADERM 油脂調護減瑕保濕霜,主要用喺 T 字位,泛油情況係有改善嘅,夏天用都幾舒服架。

▶ 最近睡眠質素勁差,基本上每晚都會發好多夢,好似冇瞓過覺咁。咁啱呢排開始對香薰產品有興趣,想每日返到屋企可以聞天然香薰,令個人放鬆啲,所以我試吓用 Diffuser 習慣吓先。最後買咗 Lemongrass House 藍洋甘菊 Diffuser,諗住泰國品牌實冇死啦,而且藍洋甘菊有助改善睡眠質素,真係啱哂我。
擺喺睡房幾日,香味已經冇得七七八八。基本上每次都係一入房果吓就會聞到有味,然後就冇味了。就算我調轉籐枝,效果都係一樣。我明白氣味係會因為聞得耐而漸漸消失,但頭幾日已經冇味實在太誇張了。記得幾年前喺同一位置用過 Hallmark Diffuser,味道都 keep 到一段時間,所以我覺得係質量問題,唔關室內面積事。至於睡眠質素,仲係不斷發夢,但好似冇之前咁攰。整體嚟講係麻麻哋,因為我唔係想要一個冇味嘅天然香薰座。

▶ 朋友送贈嘅兩支森田藥粧嘅高純度玻尿酸潤澤原液,不知不覺已經用完一支。一直偏愛冇色透明嘅原液,所以對呢支原液特別有好感。質地易推,吸收度幾好,混合偏乾嘅我用完唔會覺得塊面痴笠笠,之後用面霜或粉底都唔會起碎屑。呢支原液比較適合喺秋天或冷氣房使用,但未必夠力應付乾肌或寒冷天氣。可惜佢宜家唔再出透明版本,所以用埋第二支就冇得再用了。

▶ 自從好耐之前房間疑似有蝨後,我開始用 Fleurance Nature 有機抗菌防護 31 精油噴霧殺滅室內細菌,仲有除臭功效,噴完會覺得間房乾淨啲。噴霧陣味唔係人人接受到,家人覺得佢臭過殺蟲水 10 萬倍,但我用得耐所以習慣了;價錢 HK$185 / 100ml,貴唔貴就見仁見智,我覺得少貴啦,所以會慳住用。

---------------------------------------------------------------------------------------

▶ 一直對 ettusais 逆肌精華凝霜好有興趣,除咗聲稱「集 7 大逆肌功效於一身,具緊緻、提升、鎖水、細緻毛孔、亮肌、光澤、軟化角質功效」,最吸引我嘅地方係面霜有好多微細顆粒 - 高濃度逆肌精華微囊。只要加以按摩,微囊瞬間被肌膚吸收,感覺幾得意!我會喺早上搽一層喺較乾燥嘅面頰位置,即使夏天都唔會太笠呢!

▶ 過期超過一年嘅 Etude House Hand Bouquet Rich Butter Hand and Heel Cream,諗住用嚟搽手腳,所以過期都冇所謂啦!我對手屬中性膚質,主要係虎口位乾燥。呢支 hand cream 嘅質地唔會好厚,滋潤度正常,用完唔會超級笠。但最令我驚喜嘅係,佢陣味好好聞,完全係我杯茶(唔通係因為過期變咗味所以咁好聞)而且我通常係瞓覺前先用 hand cream ,有自己鐘意嘅香味陪伴入睡,心情都會變好!

▶ 之前又去咗 The Body Shop 買嘢,真係要斬手指。但之前匯豐信用卡 75 折(宜家應該冇折),而且係買屋企冇存貨嘅嘢,唔係唔買呀嘛。

▶ 其實我唔係特別鐘意玫瑰類 skincare,但估唔到咁都俾我喺屋企搵到咁多樣玫瑰產品!

---------------------------------------------------------------------------------------

▶ 混合偏乾嘅我早上會用控油產品,但去到夜晚我有時都會用保濕嘢,而且夏天開多咗冷氣瞓覺,好易令肌膚愈嚟愈乾,所以我平時會用 Overnight mask 令肌膚 keep 住水潤。Clinique 水嫩補濕晚間面膜聲稱係高滲透性嘅睡眠面膜,但就算我薄薄搽一層,都會覺得塊面有啲笠,不過敷過夜就冇乜所謂啦,旨在防止肌膚水份流失。去到秋冬我會搽厚少少,有效改善面部乾旱情況,係一年四季都用得嘅補濕好物。

▶ 由於我懶得洗掃,所以好多時都係用手指上粉底。但最近開始覺得用手上粉底總係覺得差少少,所以揾返支粉底掃上妝。好耐之前喺日本買嘅 Shiseido 131 粉底掃,掃頭有啲細,將粉底推開後會見到有掃痕,所以需要耐性慢慢推勻。完妝後真係覺得底妝比平時貼服好多,但真係要啲時間先可以整走啲掃痕,有時又驚掃掃吓會有擦膠碎出現,所以整體感覺唔係極之良好。

▶ 原價 $598 先買到嘅 The Body Shop 日本山茶花潤膚乳及非洲海檀木身體磨砂,竟然用三百幾蚊就買到,仲送咗個好靚嘅木盒,即刻覺得好抵買!試用完再報告。

▶ 自從用過 AD+ 嘅深層淨膚啫喱,我開始對卸妝啫喱產生興趣,可惜 AD+ 價錢較貴,實在唔捨得日日用,唯有尋找代替品。Bioré 輕感卸粧精華蜜係另一選擇,質地比較厚,唔算好 watery ,但十分易推。過水後,底妝及眉妝已經卸走,肌膚好清爽,唔會覺得繃緊。港幣幾十蚊就有交易,簡直係小資女恩物,不過香港暫時未有得賣,想試就要去台灣及日本入貨啦!

---------------------------------------------------------------------------------------

▶ Sofina 防曬長期用家揮手區!台灣版 X碎屑 X泛白 X黏笠,質地超透薄,用咗好似冇用咁,絕對係回購之選!如果之後未有計劃去台灣掃貨嘅話,我會考慮試吓香港版係咪都係咁好用!

▶ 平時用開嘅止汗劑係廿幾蚊支嘅開架牌子,好香而且氣味持久,一支用好耐,所以性價比好高。但唔知係咪因為香料定係腋下肌膚本身易敏感,有時會覺得腋下肌膚好痕,抓到紅哂損哂,有時喺公眾場所遇到呢啲情況真係好尷尬。今年終於的起心汗轉用敏感肌膚適用嘅止汗劑,用咗 The Body Shop 蘆薈香體止汗劑一排,暫時冇出現敏感。因為佢冇乜香味,所以一開始會擔心止汗劑唔夠持久,過咗大半日就會有汗味。但去到晚上沖涼前都聞唔到有汗味,所以幾 suprise!

▶ 如果放工後有約會,我都會化個妝先返工,但經過十幾個鐘後,長時間俾化妝品焗住塊面,總覺得化妝後皮膚特別差,所以每次返屋企第一時間做以下步驟,幫肌膚充電:
1. 用一支潔淨度高嘅卸妝產品,用一次就落哂個妝
2. 用潔膚儀作二度清潔,防止底妝殘留喺面上(做咗呢兩步,暗粒已經少咗好多)
3. 用保濕噴霧噴濕塊面,準備敷 mask
4. 敷 paper mask
5. 充電完成

▶ 背脊嘅痘痘最難對付,你好難望到佢生喺邊,更難對症下藥;就算成功用到暗瘡膏搽背脊痘痘,一著返件衫又會整污糟件衫。EAUDE MEDICA 背部袪痘護理液絕對係背脊痘痘嘅剋星,最欣賞佢個類似不求人嘅背部拍,先將化妝棉固定喺背部拍,然後將水狀質地嘅護理液沾濕化妝棉,再輕拍背脊,當中嘅抗菌成分就能滲透至肌膚,從而改善背脊痘痘嘅問題。基本上拍咗幾下再等幾十秒,就會 feel 到背脊好乾爽,真係好方便!

---------------------------------------------------------------------------------------


以下是所有文章總覽,正在持續更新中:
【自助遊記】我在國外的飲食日誌及行程規劃
【100%非廣告】我在香港的飲食地圖.內附毒舌食評
【100%誠實用後感】美妝及保養控必看!我的自購及空瓶分享
【其他】網購生活.有趣活動.日常雜事⋯⋯
【Facebook文章總覽】彩妝保養.飲食.旅遊.生活記事……

Follow me ▼

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Email ▶ fisherpigkt@gmail.com
Blog ▶ https://fisherpigkt.blogspot.com/
Facebook ▶ https://www.facebook.com/fisherpigkt/
Instagram ▶ https://www.instagram.com/fisherpigkt/
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*